BOSCH
стартира инициатива под надслов "Не изхвърляй, помогни!”. Целта е да се оползотворят хранителни
продукти в излишък в българските домакинства, като се използват за приготвяне
на топъл обяд за хора в нужда. Зад кампанията като
партньори застават фондация „Светът на Мария“, Еконт и БГ Радио.
Според статистиката близо 1,3 милиарда тона храна се изхвърлят годишно в световен мащаб, а само в рамките на ЕС това количество надвишава 85 милиона тона.* “Водени от желанието да допринесем за намаляване изхвърлянето на хранителни продукти и да помогнем на хора в нужда развиваме глобалната инициатива на BOSCH в България, стартирайки уникална за страната ни социалната кампания “Не изхвърляй, помогни”, коментира Диана Стойкова, Маркетинг мениджър, BOSCH.
„С радост и огромно желание се включваме в инициативата "Не изхвърляй, помогни”. Всеки ден ние виждаме колко е важно да помогнеш на човек в затруднение и какво е удовлетворението от това да подадеш ръка на някого, който се нуждае от твоята помощ“, споделят oт фондация “Светът на Мария”.
Инициативата ще се провежда един път на всяко тримесечие в рамките на една година, като нейният старт ще бъде даден на 19 октомври – Националния ден на благотворителността. Хранителни продукти ще бъдат приемани в продължение на три дни (от 19 до 21 октомври) в офисите на Bosch, в дневния център на фондация „Светът на Мария“ (ул. „Рикардо Вакарини“ 8), в офиса на Smarkethink (ул. „Лозенска планина“ 4) и в 68 офиса на Еконт в цялата страна. По-подробна информация за кампанията и адресите за предаване на продукти можете да намерите в страницата на кампанията: https://www.bosch-home.bg/specials/campaigns/zero-food-waste#
Няма коментари:
Публикуване на коментар