петък, 7 юни 2013 г.

Щъркелово гнездо на пет!


Щъркелово гнездо на 5 години... Колко дълго време е това. 

Честно, не знам какво да напиша. Дълго мислих как ще пиша за рецепти, за приятели, за това колко бързо се изнизва времето, за това какво съм правила през тези години и как се е променил животът ми, за това какво е да се грижиш за нещо пет години, за отдадеността... 

Днес обаче не ми се пише нищо. Днес просто ми е тъжно, както и на всеки мой рожден ден. Нищо, че този не е мой, пак ми е тъжно.

Ще кажа простичко, че благодаря на всички, които се отбиват в моето местенце! Ако не бяхте вие,  вероятно това място нямаше да продължи да съществува.
Сега ще духна пет свещички и ще се скрия някъде...

16 коментара:

  1. Но това е прекрасно Илианка ... защо си тъжничка?
    Честит пети рожден ден на блогчето ти!
    Усмихни се и дерзай! Толкова много труд и любов си вложила в прекрасното ти блогче :) Нека празнуваме заедно много още рождени дни !
    С прегръдка от мен :)

    ОтговорИзтриване
  2. Не знам какво те е натъжило, но се надявам да отмине! Честит празник на този прекрасен блог, в който с удоволствие се отбивам. Пожелавам ти вдъхновение, вкусни рецепти, красиви публикации! Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  3. Иле, честити 5 годинки на блога! Желая ти все така вдъхновена и вдъхновяваща с идеи да бъдеш. Блогът ти е толкова богато място, желая ти още много дълго време да му се наслаждаваш - както и ние, посетителите му.
    Надявам се тъгата ти да отмине, имаш чудесен повод.
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  4. Илианче, сърдечно те поздравявам за огромния труд,за любовта, с която е пропита всяка твоя рецепта, за уютното местенце, в което с удоволствие се застоявам като загори тенджера :) Познавам те само виртуално, но знаеш ли, че когато чуя "Щъркелово гнездо" винаги виждам теб, с една широка, чаровна усмивка и греещи очи. Не мога да повярвам, че може да си тъжна. Пожелавам ти още мноого по 5 години да държиш пламъчето игриво и топлещо. Поздрави и прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  5. Честито и от мен.
    Тук е мястото където се отбивам много често. Доста неща съм пробвала и съм много доволна. Семейството също.Продължавай все така. Има кой да оцени труда ти , макар да не подозираш за нас.
    Сега като се замисля се оказва че, този блог е в любимите ми от създаването му.
    Бъди щастлива .

    ОтговорИзтриване
  6. Няма да се криеш,а гордо ще се покажеш,защото много неопитни домакини черпят с пълни шепи идеи от твоите прекрасни чецепти!
    Честита годишнина, Илияна! Ще очакваме да видим и тортата със свещичките!

    ОтговорИзтриване
  7. Изобщо не се крий, защото те обичаме :)
    И все пак трябва да почерпиш по едно детско кремче, кисел...
    Ти беше една от първите, в чийто блог влязох.
    Снощи се мъчих да си спомня кой имаше блог, когато аз правих моя.
    Аз още минавам права под масата с възрастта на блога, но мисля, че съм на четири!
    Радвам се, че те има с пожелание за реална среща :)

    ОтговорИзтриване
  8. Честит юбилей на блогчето ти, Илианка!
    С тебе си приличаме по отношение на емоциите по време на празник (годишнини) - и аз винаги се натъжавам малко на рождените си дни, но това е защото си спомням изминалите и съзнавам как безмилостно лети времето. Но когато срещу мен са очите, които са ми най-мили и усетя прегръдките на най-скъпите ми, забравям тъгата и няма по-щастлива от мен! :)
    Пожелавам ти много по пет да отпразнуваш на това, прекрасно гнезденце в което често се отбивам и се чувствам много уютно!
    Прегръщам те, мила и ти пращам много целувки и усмивки! :*

    ОтговорИзтриване
  9. Честита годишнина на блога! Още много години с вкусотии!

    ОтговорИзтриване
  10. Няма къде да се скриеш от почитетели и последователи, така , че духай свещичката и отивай да празнуваш :) ! Ти беше първия блог ,който започнах да посещавам ! Толкова вкусни манджи , питки ,сладкиши и какво ли не си събрала в това уютно гнездо ,че човек се чувства като у дома си !
    Честита ти 5-та годинка !
    Поздрав и хубави почивни дни ,Илианка !

    ОтговорИзтриване
  11. С най-голямата и сърдечна прегръдка,
    честита 5-годишнина, Илианка!
    А като изключим настроението, ти почти си го написала:
    "рецепти, приятели, променяна и развитие, грижовност, отдаденост"...
    Но ще допълня, че това е и мястото, където асоциацията с гнездо не е свързана само с името
    - усещането за уют и топлина, сигурност, майсторски приготвена вкусна храна, сладки изкушения,
    невероятни пити и една прекрасна къщовница в него. И още, специално за мен - човекът, на когото дължа откриването на моя блог :)
    Благодаря за удоволствието и споделеното през тези години,
    с пожелания за вдъхновение и още много Х5!!!, целувки, Диана

    ОтговорИзтриване
  12. Честити пет години на блога, Илиана! Дано вдъхновението да те споходи скоро и да ни радваш с вкусни рецепти още много пъти по пет :)
    Сърдечни поздрави!

    ОтговорИзтриване
  13. Много сте мили всички!
    Благодаря ви от сърце!
    И не съм знаела, че моят блог е бил първия кулинарен, в който някои от вас са попаднали.
    Стана ми много хубаво, като споделихте :)
    Пожелавам на всички прекрасен ден!

    ОтговорИзтриване
  14. Илиянка, приеми и моите поздрави по повода.Ще продължавам да "кацам" в твоето гнезденце, защото си заслужава.
    Желая ти усмихнато лято и много вдъхновение!

    ОтговорИзтриване
  15. Е как не е твой рожден? Твое ли е гнездото - твое е :) И тук винаги ми е много уютно и приятно, да ти кажа.
    Надявам се тъжното да ти е минало, да си си намерила списък с книги за лятото :) и да си върнала познатата ни, широка усмивка на лицето.
    Голяма прегръдка от мен!

    ОтговорИзтриване
  16. Илианче, сърдечни поздравления и тук!
    Честита годишнина с пожелания за още много по пет!
    Сърдечни прегръдки!

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...