вторник, 28 май 2013 г.

Картофки със сусам

Продукти:

около 1 кг картофи
2-3 скилидки чесън
1 с.л. червен пипер
6 с.л. сусам
3 с.л. краве масло
сол
черен пипер
копър

Картофите се сваряват в посолена вода. Обелват се още горещи и се нарязват. Разтопява се кравето масло и в него се изсипва счукания чесън и сусамът. Оставя се за 2-3 минути на огъня, като непрекъснато се разбърква. Добавя се червения пипер и отново се бърка добре. Прибавят се картофите и се объркват със сусама, като се стараете да залепне хубаво по тях. Готвят се 5 минути, поръсват се със сол, черен пипер и нарязан пресен копър.

Подходящи са за гарнитура или за бирено мезе :)

9 коментара:

  1. Това ще е страшно вкусно и с още по-отличителен вкус. Чудна идея, Илиянче.
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  2. Без да съм ги опитала,вече съм им фенка на тези сусамени картофки,Илианче:))!Прекрасни са!

    ОтговорИзтриване
  3. Невероятно вкусно! Ще се опита!
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  4. Не съм слагала сусам на картофки и ще опитам апетитното ти предложение, Ил. Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  5. Страхотни и апетитни картофки Илиянче.
    Много ми хареса рецептата,ще ги приготвя на моите сладури.Хубава вечер ти желая!

    ОтговорИзтриване
  6. Или, много апетитно ми изглеждат тези картофки! Разкош! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  7. Подходящи са за всичко, Илианка - и за закуска, че и за ;) десерт не бих ги отказала - така апетитни и изкусителни са тия картофки!!!
    Хубава вечер ти желая :)

    ОтговорИзтриване
  8. Страхотни са, Илианка,
    и свинското руло изглежда чудесно,
    но тези картофки ме очароваха с апетитен загар, сусам и по-различен вкус.
    Много хубава рецепта,
    поздрави и усмихната нова седмица, Диана

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...