петък, 8 април 2011 г.

Ръжена питка със сирене и кашкавал


Продукти:


170 мл. топла вода

2 ч.ч. ръжено брашно

1 ч.ч. бяло брашно

5 с.л. кисело мляко

15 г прясна мая

1 ч.л. захар

1 ч.л. сол


За заливката:


200 г сирене

100 г кашкавал

2 яйца


Маята се разтваря в топлата вода и от изброените продукти се замесва тесто. Оставя се да втаса. Кашкавалът се настъргва и се смесва с натрошеното сирене и яйцата. Разбърква се добре. Втасалото тесто се поставя в добре намаслена тава и с намазани с мазнина ръце се разстила, като по средата се отавя по-тънко, а по краищата трябва да се образува ръбче. Заливката се изсипва по средата и се разстила равномерно. По желание се поръсва със сусам и ленено семе. Пече се до зачервяване.

4 коментара:

  1. Много добре изглежда, харесва ми :)

    ОтговорИзтриване
  2. Илианче,със сигурност е много вкусно!
    И аз съм фен на този вид плънки!
    Чудесно ти се е получило!
    Хубави почивни дни!

    ОтговорИзтриване
  3. Това се е страхотна вкусотия!Тъкмо имам пакет с типово брашно:)

    ОтговорИзтриване
  4. Много ми харесва вида й!
    Аз не ползвам типово брашно, но това ми допада!

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...