четвъртък, 3 юни 2010 г.

Бърза закуска


По-малките ученици вече са във ваканция. И дъщеря ми е сред тях. Тази сутрин като се събуди каза, че иска нещо различно за закуска. Да не е сандвич, да не са палачинки, да не е нещо, което съм правила вече... Ами сега? Какво да направя? Сетих се. Когато аз бях като нея, родителите ми ме пращаха на село през ваканциите. Тогава едната ми баба правеше едни неща, на които не знам името. Пържеше ги и ги ръсеше с пудра захар. Реших да се пробвам, пък каквото излезе. Харесаха се :)


Продукти:


2 яйца
3 с.л. захар
10 с.л. брашно
50 мл прясно мляко
1 ванилия
1 к.л. бакпулвер

Яйцата се разбиват с тел. Добавят се захарта, брашното, бакпулверът и ванилията. Разбърква се добре. Сипва се и млякото. В тиган се сипва малко мазнина - колкото да покрие дъното. Нагрява се и се изсипва по една супена лъжица от сместта. Пържат се от двете страни и се сервират топли - поръсени с пудра захар, намазани с течен шоколад, с някакво сладко или мед.

15 коментара:

  1. И аз не ги знам как се казват тия "неща", но изглеждат много добре - нещо средно между палачинки, мекици и бухти :)
    Хубави са на вид, а на вкус предполагам са били върха с това сладко отгоре.
    Усмихнат ден, Илияна

    ОтговорИзтриване
  2. И да ми се смеете, отивам да си направя точно това. Какво като не съм жена? :)))

    ОтговорИзтриване
  3. Да, Дани. Нещо средно между всичко това :)Важното е, че много се харесаха на дъщеря ми. А тя ги хапна с шоколад. Винаги всичко с шоколад яде това дете...

    Господин Бочев, няма да се смеем. Дори напротив! Нали мъжете били по-добрите кулинари? Да Ви е сладко! :)

    ОтговорИзтриване
  4. Пухкави и вкусни,
    Илианка :))
    Поздрави и много усмивки!

    ОтговорИзтриване
  5. :) Поздрави и за теб, Дани!

    ОтговорИзтриване
  6. Много хубави са станали, Илианче!
    Казват се тиганички. И моята майка често ни ги правеше, когато бяхме малки със сестра ми!
    Хубав и приятен ден!

    ОтговорИзтриване
  7. Днес прецаках една закуска и търсих нещо бързо. Станаха великолепни! Благодаря!

    ОтговорИзтриване
  8. Много се радвам, че са се получили :)
    Благодаря за доверието!

    ОтговорИзтриване
  9. Браво за рецептата, станаха чудни. Но ако сте с две деца, дозта трябва да е двойничка:)

    ОтговорИзтриване
  10. Много сполучливи ми се получиха!:)

    ОтговорИзтриване
  11. казват се тиганички , мойта баба също ги правеше :)

    ОтговорИзтриване
  12. Как така една лъжица от сместа се сипва, дали не става въпрос за черпак или ? Не е ли е малко една лъжица?

    ОтговорИзтриване
  13. Не, не е малко една супена лъжица. Не е нужно да се пълни целия тиган със смес. Сипват се на няколко места в тигана купчинки от сместта.
    После се обръщат. Стават с диаметър около 5-6 см. Дано съм го обяснила добре.

    ОтговорИзтриване
  14. Това са Американски палачинки

    ОтговорИзтриване
  15. ... или още известни като pancakes американска закуска :)

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...