понеделник, 18 септември 2017 г.

Малко информация, статистика и благодарности :)

Скоро попаднах на свой пост във Фейсбук, в който съм си играла да преглеждам каква е посещаемостта на най-популярните рецепти в онзи момент - през 2013г.  Това ме предизвика да се поразровя в статистиката, за да проверя как стоят нещата сега. 
Знам, че блогът ми е сравнително добре посещаван. Знам, че има и такива от вас, които се жертват и готвят по рецептите, които споделям :) И то съвсем не сте малко. Често ми се случва, да ме срещат познати и да ми казват, че четат с удоволствие блога и готвят по рецепти от него. И аз всеки път се изненадвам много, защото изобщо не съм очаквала :) Но това пък е толкова приятно... А освен познатите знам, че има и много непознати за мен читатели, които ежедневно се ровят тук и намират нещо, което да предложат на своите семейства и приятели.
Така, разсеях се... .
Това, което исках да кажа е, че въпреки, че знам, че блогът ми се чете достатъчно, не знаех, че имам рецепти, които са прехвърлили 100 000 посещения или дори, че има такива, които ги наближават. Поиграх си малко и направих класация на десетте най-посещавани рецепти до момента. По-точно до момента, в който вадих статистиката, тя със сигурност вече се е променила :) 
Не, че някой от вас го интересува вероятно какво се случва в моя блог, но пък за мен е огромно удоволствие да отбележа този момент. Това за моя скромен блог, за който се грижа съвсем сама - приготвям рецептата, снимам и после пиша рецептата и публикувам, смятам, че е един отличен резултат.

Ето каква е картинката сега на 18 септември 2017 г.:
  1. Печен заек на фурна – 189 447 посещения
  2. Пухкав мързелив тутманик – 156 130 посещения
  3. Питка Слънце – 117 609 посещения
  4. Тутманик без втасване – 109 770 посещения
  5. Турска баклава – 103 034 посещения
  6. Пърленки – 98 102 посещения
  7. Картофена супа – 94 294 посещения
  8. Мързелива лютеница - 86 108 посещения
  9. Постна содена питка – 77 705 посещения

     И за сравнение как са стояли нещата на 25 август 2013 г.

    1. Картофена супа - 63 225 посещения
    2. Турска баклава 56 159 посещения
    4. Пърленки - 38 240 посещения
    5. РулоСтефани - 37 878 посещения
    6. ПиткаСлънце -37 544 посещения
    7. Свинскос ориз на фурна -37 133 посещения

     Както се вижда, класацията е съвсем различна в настоящия момент :) 
 Искам да знаете, че за мен е изключителна чест, че посещавате блога ми, че четете рецептите, а дори и ги готвите. А също така, това е и много голяма отговорност.
Ще се радвам, ако приготвяте рецепти, да оставяте по някой коментар, за да знам дали сте останали доволни :)


Благодаря ви от сърце за доверието!

8 коментара:

  1. БРАВО, ИЛ!
    ЗНАЕШ ,ЧЕ СИ МИ ФАВОРИТКА И ВДЪХНОВЕНИЕ!
    ПРЕГРЪДКИ!

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря ти, Здравче!
    И ти си вдъхновение и пазител на българската кухня :)

    ОтговорИзтриване
  3. Поздравления за рецептите, които предлагате!
    Винаги са точни и лесни.

    Деси

    ОтговорИзтриване
  4. Или,
    в моят блог също се четат най - вече бързите и лесни рецепти.В това напрегнато ежедневие българското семейство отделя мининум време за приготвяне на зимнина и на ястия.Традиционната българска храна приготвена бързо, лесно и просто е чудесна и търсена рецепта.
    Поздрави и лека седмица !

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Така е, Ели! Бързите рецепти са много търсени и приготвяни, но освен тях, прави впечатление, че и тестените са на върха :)

      Изтриване
  5. Адмирации, Илианка -
    повече от впечатляваща статистика!
    Страхотна си и благодаря!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз ти благодаря, Дианка! И ти си една от причините за това!

      Изтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...