събота, 8 февруари 2014 г.

Печени свински гърди




У дома свинските гърди са на почит. Преди предпочитана беше тази рецепта, този път малко промених технологията на приготвяне.

Продукти:

1 парче свински гърди (при мен беше 1 кг и продуктите надолу са за това количество месо)
5 зърна бахар
10 зърна черен пипер
2 дафинови листа


3 с.л. соев сос
1 с.л. мед с връх
2 с.л. горчица
2 с.л. зехтин
смлян черен пипер
сол

В голяма тенджера се налива поне 1,5 литра вода, слагат се бахара, черния пипер на зърна, дафиновите листа и сол. Оставя се да заври. Взима се парчето месо, измива се и отгоре се правят не дълбоки разрези. Пуска се във врящата вода и се държи 3 минути вътре. Изважда се, като се отцежда. В купичка се смесват всички останали продукти, разбъркват се и с тях се намазва месото от всички страни. Поставя се в плик за печене, в който се налива около 100 мл вода. Завързва се и този плик се поставя в още един за по-сигурно. Пече се в загрята на 200* фурна първите 15 минути, след това се намалява на 160* и се пече още два часа. 

3 коментара:

  1. оууу, чудесно е! И на мен ще ми хареса със сигурност :)

    ОтговорИзтриване
  2. Вярно ми го няма писанието тук, Или! Не съм минавала с гума, явно фал на системата...
    Всъщност, като наминах преди няколко часа, хълцах по невероятно апетитната гледка! Страхотна рецепта, която ще изпробвам непременно!!
    Прегръдка и усмивка от мен :)

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...