вторник, 24 януари 2017 г.

Предизвикателството "Тефал" - част втора и Tefal ActiFry Express XL


Както вече писах тук, преди време приех да участвам в предизвикателството на Тефал, част от кампанията на Тефал и Лора и Стоян от Бон Апети и да тествам някои продукти от серията серията Tefal Talents. Тогава имах възможност да тествам  Бавнопресоващата сокоизстисквачката Tefal Infiny Press Revolution и дълбок тиган с капак TEFAL So Intensive.

Втория уред, който ми предоставиха беше този невероятен уред за здравословно готвене Tefal ActiFry Express XL Snacking AH9518.  
 
Да си призная, въпреки многото положителни оценки, които съм чела за този тип уреди, винаги съм била резервирана към тях. След този тест, повярвайте, мнението ми се преобърна на 100%. 
Както виждате, този модел е снабден и с изключително удобна кошница, което позволява уредът да готви дори на две нива едновременно. 

Нямаше как да не поискам първо да направя картофки. Просто не устоях на тази възможност. Ще ви кажа и как приготвих три неща за по-малко от час почти заедно :)

Картофите са 1 кг и  сорт, подходящ за пържене - при мен са червени, от двора на село :)
Нарязани, се поставят във вода за 30 минути, след което внимателно се подсушават на чиста кърпа. Поставят се в уреда и се поливат с 1 мерителна лъжичка мазнина. Вие можете да изберете каква мазнина да използвате за най-добър вкус на вашите ястия. Включих ги на 40 минути, като в началото използвах бъркалката, както се вижда на снимката.




 Оставих ги да се готвят по този начин 12 минути, след което внимателно извадих бъркалката и поставих кошницата. В нея се озоваха предварително мариновани със соев сос, зехтин и подправки пилешки бутчета.


 Затворих уреда и пуснах отново да се готви, като разбърквах картофите допълнително още 3-4 пъти, а бутчетата обърнах на десетата минута от тяхното готвене. Пилето готвих общо 20 минути, но можете да проверявате и сами да прецените дали 20 минути са достатъчни или има нужда от още  време или пък от по-малко.

И тук идва един от най-хубавите моменти за мен.

И преди съм споменавала тук-там колко много не обичам да панирам кашкавал и сирене и как в същото време  вкъщи си умират за тях... Трябва да ви кажа, че уредът готви фантастично подобни неща.
И аз, и семейството бяхме изключително щастливи да установим този факт.

И така, след като извадих пилето, неговото място в кошницата заеха парчета сирене и кашкавал. Те са нарязани на подходящи парчета, потопени във вода, след това в брашно, в яйце и накрая в галета, смесена със сусам.

 




 Важен момент тук е, след като се сложат в кошницата, да се полеят съвсем леко с тънка струйка зехтин или олио. Готвят се около 7-8 минути и са готови.
Придобиват неустоим златист загар и невероятна хрупкава коричка и са много по-добри от всички панирани сирена и кашкавали на тиган, които съм опитвала някога някъде :)




















Тук са картофите и пилето, :)



 И още един опит. Отново разбира се е кашкавал :) Правих го достатъчно пъти, дано ме оставят на мира за следващите няколко месеца... но не вярвам да е така....



В тази кошница както виждате, има нова добавка и тя е от хляб. Франзелата е нарязана на филийки с дебелина около 3 см, полята със зехтин и поръсена с подправки и малко чесън на прах. Всичко се готви 7-8 минути заедно и в резултат получавате освен вкусния кашкавал и хрупкав вкусен хляб, който е толкова пристрастяващ, че можете да забравите за всичко друго на масата.

И така за отрицателно време, без никакви ядове имате прекрасно ястие, с което можете да  задоволите и най-големите капризи вкъщи.

Благодаря на Тефал за това изживяване!
Беше прекрасно! Сега с нетърпение очаквам срещата с Лора и Стоян :)

И не забравяйте - с малко вдъхновение и правилните уреди, всеки може да създава магия в кухнята, независимо от умения и опит. Вкусът на домашно приготвената храна е несравним и въпреки че има дни, в които нямаме вдъхновение, желание и дори сили, с правилните уреди лесно можем да създадем бързи и вкусни ястия.

5 коментара:

  1. Или, големи вкусотии и така апетитно е всичко! И аз съм очарована от уреда, не вярвах, че ефекта на пърженето ще е такъв. Поздрави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Така е, Кате :) беше ни много вкусно. И аз не очаквах, но уредът ме спечели.

      Изтриване
  2. Наистина е чуден новия Актифрай! С повече възможности, от този който имам. Приготвила си много вкусни кашкавалчета!

    ОтговорИзтриване
  3. Çok güzel görünüyor gerçekten yapanın eline sağlık:))

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...