неделя, 27 октомври 2013 г.

Печени плодове в Крок-пот

Ето още един вкусен и лесен начин да си използвате крок-пота. Сега времето е много подходящо - има дюли, ябълки и круши и стават много вкусни приготвени така.

Плодовете се измиват и почистват от семената или пък се оставят цели. Въпрос на избор. Аз пекох едновременно дюли, круши и ябълки. На дюлите ми беше трудно да изрежа частта със семената и само ги разрязах на половинки, ябълките изчистих от семената, а крушите сложих цели.  На дъното на гърнето се налива 1 пръст вода или бяло вино. Поставят се плодовете и се поръсват  със захар, според вкуса, може да се замени и с мед. Пускат се две-три пръчки канела и няколко карамфилчета, вариант е да се добави и ванилия. Гърнето се затваря и уредът се включва за 3 часа на втора степен. Да ви е сладко!

6 коментара:

  1. знаех си, че ще се харесате с тази тенджера :)
    Браво, тия дни ще метна едни дюли и аз.

    ОтговорИзтриване
  2. Илиянка, определено ти се получават нещата с този уред. Страхотно предложение!
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  3. Явно е доста функционален този уред. Накара ме да се замисля. Много ароматни плодове Илиянка. Поздрави

    ОтговорИзтриване
  4. лелее чудесно изглеждат, потекоха ми лигите.

    ОтговорИзтриване
  5. Изглежда чудесно! Уреда явно е наистина удобен.

    ОтговорИзтриване
  6. Ехааа, тази тенджера май ще си я взема и аз..

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...