събота, 5 октомври 2013 г.

Свински гърди на фурна

Продукти:

1 парче свински гърди (при мен бяха 1 килограм, може и повечко), да не са много мазни
4 с.л. соев сос
2 с.л. балсамов оцет
3 с.л. кетчуп
2 ч.л. мед
30 мл червено вино
1 ч.л. червен пипер
щипка или повече, според вкуса лют червен пипер
черен пипер на вкус, при мен 1 с.л.
сол
и още 50 мл червено вино за печенето

Всички продукти се смесват в купичка и с тях хубаво се намазва парчето гърди, както е цяло. Ако месото ви е повече, може да увеличите продуктите за намазката. Месото се прибира в хладилник за 2,3,4 часа, колкото повече стои, толкова по-добре. При мен стоя цяла нощ. Поставя се в плик за печене, в който се изсипва и сосът плюс 50 мл червено вино. И както Пепи съветва, хубаво е да се сложи още един плик, за подсигуряване. Поставя се в загрята фурна на 200*, пече се 10 минути и фурната се намалява на 160*. Пече се още поне час и половина. Аз пекох малко повече за невероятно хрупкава коричка.

Получава се уникално вкусно ястие. Върви много с пърленки.... и с червено вино. 

6 коментара:

  1. и си го изяде сама, докато ме нямаше?
    Отивам да си поплача....

    ОтговорИзтриване
  2. Какъв гланц имат само! И аз като Пепи ще помрънкам!:) Поздрави, Ил!

    ОтговорИзтриване
  3. Илианка, снощи спретнах свински гърди по тази рецепта - станаха уникални. Много съм доволна. Записвам си я и пак ще ги сготвя. Поздрави

    ОтговорИзтриване
  4. Страхотно, Маги :)
    И аз ще правя скоро пак :)

    ОтговорИзтриване
  5. Голяма вкусотия, у дома много се харесаха. Ще я правя вече редовно. Благодаря за хубавата рецепта :)

    ОтговорИзтриване
  6. Нали? И на нас много ни харесват така :)
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...