четвъртък, 24 януари 2013 г.

Дива патица с картофи

Продукти:

1 дива патица
около 1 кг картофи
1 голям морков
6 печени чушки
половин парче суджук - не твърд, аз използвах домашен
300 г гъби
200 г краве масло
1 ч.л. червен пипер
черен пипер
5-6 зърна бахар
10 зърна черен пипер
сол

2-3 глави чесън според вкуса
половин връзка магданоз

Патицата се почиства добре и се сварява в подсолена вода заедно със зърната бахар и черен пипер, докато месото започне да се отделя от костите. Картофите и морковът се измиват и сваряват. Нарязват се на парчета. Гъбите се режат на филийки, а печените чушки се нарязват на не много ситно. Суджукът се реже на не много тънко.
Месото се обезкостява и се накъсва. Маслото се поставя в тавата, в която ще се пече ястието и се слага в загрята на 220 градуса фурна да се загрее силно. Вътре се изсипват нарязаните картофи и гъбите. Разбъркват се хубаво и се пекат докато се зачервят, като се разбъркват два-три пъти. След това се изсипват останалите продукти, добавя се сол и черен пипер. Разбърква се много добре и се връща във фурната. Пече се до зачервяване. Магданозът се нарязва на ситно и се счуква заедно с чесъна и малко сол. Тази смес се изсипва в ястието, разбърква се и се връща във фурната за максимум 5 минути.

6 коментара:

  1. Ох, пак я гледам и още не съм вечеряла и.....
    Чудесна е, Ил!

    ОтговорИзтриване
  2. Апетитно предложение! С тези зеленчуци много ми допада!
    Поздрави и прекрасна вечер!

    ОтговорИзтриване
  3. Илианче, изглежда превъзходно! Аз не съм готвила патица, все още. Сега ще покажа рецептата на брат ми, че той е по тази част :) и съм сигурна, че ще му хареса.

    ОтговорИзтриване
  4. С дива патица хич не знам откъде да се снабдя, но резултатът мнооого ми харесва!

    ОтговорИзтриване
  5. И аз ще съм от гледащите и въздишащите... голяма вкусотия. Лично аз не съм готвила патица освен с ориз и на супа, но тази е страхотна! Поздрави от мен с пожелания за прекрасна неделя!

    ОтговорИзтриване
  6. Страхотна рецепта.
    Поздравления.
    Приятна вечер.

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...