неделя, 8 април 2012 г.

Миш-маш на фурна

Преди доста време Верабел предложи този вариант за миш-маш. Оттогава досега много момичета го пробваха, аз все изоставах. Ето ме днес и мен в отбора. Предлагам ви начина, по който го направих аз. Можете да променяте количествата на продуктите според вкуса си.

Продукти:

1 1/2 ч.ч. настъргани домати или пасирани, може и от буркан
8-10 печени чушки
300 г сирене
4 яйца
4 с.л. олио
3-4 скилидки чесън
1 с.л. чубрица
черен пипер
сол
магданоз

Доматите се сипват в тавичка и се слагат във фурната. Когато заврат, се прибавят  нарязаните печени чушки, чесънът, подправките  и  олиото, разбърква се и ястието се оставя във фурната, докато изври водата на доматите. Сиренето се намачква с вилица и се смесва с яйцата. Изсипва се при доматите и чушките и се разбърква хубаво. Връща се във фурната, докато се изпекат и яйцата.
Ястието се сервира поръсено с магданоз.

4 коментара:

  1. Илианка, и аз съм от изостаналите, ама като гледам твоя - май е време да наваксам - изглежда божествено вкусен, всички вкъщи обичаме миш-маш.
    Поздрави и честита Цветница!

    ОтговорИзтриване
  2. Честит празник, Мариетка!
    Наистина е ужасно вкусно това простичко ястие. Нареждай се скоро след мен :)

    ОтговорИзтриване
  3. Чести Празник, Ил!
    И аз още не съм в отбора, но в най-скоро време ще се присъединя!
    Хубава неделя!

    ОтговорИзтриване
  4. Илианка, и аз се нареждам тук - сред пропусналите, но възнамеряващи скоро да поправят грешката си :) Много апетитно изглежда!

    Весела нова седмица!

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...