сряда, 30 юли 2008 г.

Ореховки


Винаги съм си мислела, че да направиш ореховки е много трудно. Докато дъщеря ми не видя снимката на Pep-4o в Гответе с мен и каза: "Мамо, искам да ми ги направиш!" Как да откажа на моето слънчице...? Запретнах ръкави и ги направих. Оказаха се едни от най-лесните сладки, които съм правила. Единственият им недостатък беше дългото печене :)


И така ето и рецептата, за която горещо благодаря на Пепи!

Продукти:

5 белтъка
1 ч л лимонов сок
1 1/3 ч чаша захар
2 1/2 -3 ч.ч фино смлени орехи
няколко капки течна есенция по желание

Фурната се включва на 100 - 110. Разбиват се белтъците и захарта на гъст сняг, като по време на разбиването се прибавя и лимоновия сок по малко. Прибавят се фино смлените орехи и разбърква внимателно с лъжица. Взема се от сместа с чаена лъжица и поставя върху пекарска хартия. Тавата се поставя във фурната и се суши продължително време (като се пипне с пръст да е поизсъхнало - леко покафеняват ) Отлепват се от хартията докато са топли.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...