понеделник, 20 септември 2010 г.

Агнеси



Продукти:

4 яйца
160 г масло
2 ч.ч. пудра захар
1 ч.ч. брашно
1 ч.ч. смлени орехи
1 ч.л. бакпулвер
2 пакетчета ванилия на прах

Разделят се белтъците и жълтъците на яйцата. Белтъците се разбиват на сняг и към тях постепенно се добавя 1 ч.ч. пудра захар. Прибавя се разтопеното масло. Сместа се разбърква добре. Добавя се размесеното с бакпулвера брашно, ванилията и орехите. Всичко се разбърква и се изсипва в намазана с масло и поръсена с брашно тавичка. Пече се в предварително загрята фурна на 180*

Жълтъците се разбиват с останалата захар и се изсипват върху вече изпечения и леко охладен блат. Разстилат се равномерно и сладкишът се връща във фурната, като вече се суши при 50-60* за около 10 минути.

5 коментара:

  1. Ох, сега влизам в блога си и пак пред очите ми твоите агнеси....Как ще заспя, не знам....Толкова изкушаващо ми намигат, че остава само да присегна....
    Ще се правят, а за рецептата благодарност, че моята изчезна някъде!Нора

    ОтговорИзтриване
  2. Много са вкусни. Аз обожавам сладкиши с орехи... Съжалявам, че чак сега им дойде времето. А ти като ги направиш, със сигурност на мен ще ми се иска да си взема от твоите.
    Усмихнат ден!

    ОтговорИзтриване
  3. Илианка,
    обичам агнеси, а коричката ми е любима.
    Твоите изглеждат нежни и много фини -
    чудесни са!
    Поздрав и много усмивки, Диана

    ОтговорИзтриване
  4. Агнесата изглежда невероятно! Обожавам я. Аз я правя по същия начин, но задължително добавям и лимонова кора в блата.

    ОтговорИзтриване
  5. Благодаря, Дианка! :)
    Прегръщам те!

    Здравей, Ани! Благодаря и на теб! Не знаех за лимоновата кора, но идеята определено ми хареса :)

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...